Když se do světa pustí velký titul jako Mass Effect 3, není zrovna nejrozumnější snažit se soupeřit s jinými velkými tituly. Hráči se tak v dnešní době mohou setkat s konverzí konzolové hry Warp, která se pokouší o úspěch i na počítačích. Řešení hlavolamů zůstalo, podobnost se stylem některých her (jako Portal, Shadows Complex či Metal Gear Solid) taky, ale nadšení bez námitek se nedočkal. O něco hůř je na tom nový letecký simulátor Microsoftu, který ovšem nenavazuje na řadu Flight Simulator X a je uživatelsky vstřícnější. Mizerně pak skončila podvodní střílečka Deep Black s podtitulem Reloaded.
Deep Black: Reloaded
„Bohužel, sekvence, během kterých se ponoříte do vody, sice měly potenciál umocnit zážitek ze hry, ale zklamaly, protože jsou uboze využity. V počátečních misích hlavní postava Pierce jenom plave od brány k bráně a nabourá se do počítačů z dálky pomocí svého vybavení. Občas na něj zaútočí podvodní roboti, ale stačí několikero zběsilého mačkání a Pierce je přepere. Jinde se nachází koridor naplněný naváděnými minami, které způsobí zranění, ale vždy se člověk může zastavit na regeneraci. S častými přestřelkami by hráč ani neměl problém, kdyby systém krytí nebyl tak špatný. Postava se hýbe, jako by byla navlečena do tunového brnění. Míst ke krytí je dost, ale jsou od sebe nešikovně vzdálena tak, že jsou vlastně mimo dosah. Ještě že má hra aspoň několik milých vizuálních detailů." Jason Venter, Gamespot.com
Warp
„Warp je skrz na skrz zábavný hlavolam, avšak zbrzděný těžkopádným přechod z konzole na PC. Akce se odehrává v podmořském výzkumném zařízení, kde oranžový Marťan jménem Zero podstupuje bolestivé experimenty z rukou lidských vědátorů. Jeho styl z počátku upomene na E.T. Stevena Spielberga, ale tady jde o víc jak volání domů, jakmile získá zpět své schopnosti pokřivit na krátkou vzdálenost realitu (tj. teleportovat se). Obecně se u hry nelze nudit. Pozornost, která byla věnována chvályhodné vizuální a zvukové stránce hry, je poněkud v rozporu s vrtošivou hratelností, ono nekonečné opakování rozzuřených stráží a vyděšených vědců. Nejlepší je brát Warp jako bezstarostný úlet, tedy tak, jak byl myšlen, neboť každý, kdo bude pátrat po obohacující zkušenosti, narazí na pokřivenou vizi her, které jsme viděli už tolikrát předtím." Jeremiah Leif Johnson, Gamespot.com
Microsoft Flight 2012
„Chybí tomu hloubka. Až si odlétáte pár hodin potřebných k tomu, abyste zvládli nebezpečné kousky a výzvy v podobě přistávání, zanechává vás hra ve společnosti opakujících se nabídek práce na letišti. Poletíte s nervózními turisty nad vulkány a vodopády nebo vezmete někoho na sousední letiště, protože si tam chce koupit hamburgery, ale to je tak všechno. Služby se dokola opakují, takže létáte k těm samým cílům a posloucháte ty samé tři čtyři zvukové sady pasažérů. Absentuje zde rozmanitost a havajská krajina je kromobyčejně nudná. Venku nevidíte mnoho života, žádná další letadla, chodci ani auta. I havárie nebaví. Stroje po nárazu zůstávají vždy netknutá, takže se i ta nejděsivější ponoření do sopek obejdou bez uspokojující ohnivé koule" Brett Todd, Gamespot.com