Samsung sice momentálně patří mezi nejúspěšnější výrobce technologií na světě, přesto mají jeho šéfové pocit, že je stále co vylepšovat. Změnou ale tentokrát neprojdou ani smartphony nebo televize, ale celý marketing.
Během lednového veletrhu CES 2013 by nám měl Samsung představit své nové logo, které nahradí klasický bílý nápis „Samsung" v modrém oválném poli. Proměna by ale rozhodně neměla končit u loga. Firma tak chystá i nové reklamy, ve kterých tentokrát nechce ani tolik prezentovat své produkty, jako se spíše zaměřit na životní styl svých zákazníků a více se jim tak přiblížit.
Je to rozumný krok?
Podle všeho se Samsung takto chce odpoutat od své jihokorejské tradice a více se otevřít světu. Nová prezentace úspěšné firmy by měla být více světová a podobat se například marketingové kampani Applu.
O celou proměnu Samsungu se postará reklamní poradce Scott Bedbury, který dříve stál například za kompletním marketingem výrobce sportovního oblečení a obuvi Nike, což znamená, že by Samsung měl být v dobrých rukou.
Vzhledem k tomu, že Samsung poslední měsíce zažívá své nejlepší období, se ale nabízí otázka, zda je kompletní změna moudrým krokem. Jihokorejští manažeři ale nejspíše vědí, co dělají.