Kaktus. Prostě bodne. T-Mobile spouští novou značku

ČTK Jiří Hovorka ČTK, Jiří Hovorka
3. 10. 2013 14:00
Tarif Kaktus míří na mladé, bude bez závazku jako předplacená karta.
Kaktus od T-Mobile
Kaktus od T-Mobile | Foto: T-Mobile

Praha - Kaktus. Prostě bodne. Takový reklamní slogan si jako ochrannou známku zaregistroval mobilní operátor T-Mobile pro svou novou tarifní značku pro mladé. Reaguje tím i na nástup více než dvaceti virtuálních operátorů lákajícících obvykle na levnější a jednodušší nabídku.

Pod názvem Kaktus nabídne T-Mobile devět kombinovatelných balíčků s minutami volání, SMS a daty. Balíčky budou obsahovat 20 až 200 minut volání nebo 40 až 400 SMS či 80 až 1000 MB vždy za ceny od 50 do 300 korun. Platit budou 30 dnů od zakoupení. S možností kombinování volných minut a SMS přišel již před několika lety Vodafone.

Pokud uživatel nebude mít aktivovaný žádný balíček, bude platit v rámci základního tarifu 2,90 koruny za minutu hovoru, účtovaných po vteřinách, 1,50 koruny za SMS a jednu korunu za každý MB dat.

Tarif Kaktus bude bez závazku. Zájemci si jej mohou koupit jeho předplacenou kartu přes internetovou stránku www.mujkaktus.cz, v maloobchodních prodejnách novin nebo ve dvou značkových prodejnách T-Mobilu v Praze a v Brně.

Zákazníci si své služby budou moci spravovat sami on-line na webu nebo prostřednictvím mobilní aplikace. Web bude v provozu od úterý 8. října, kdy T-Mobile službu spustí.

 

Právě se děje

Další zprávy