"Letiště musí vycházet z toho, že i letos zůstanou počty pasažérů za předkrizovým stavem," řekl Daldrup. Letiště podle něj letos očekává kolem deseti milionů cestujících, které pohodlně zvládne odbavit ústřední terminál jedna. "Tento krok nám ušetří náklady kolem 25 milionů eur (651 milionů Kč)," uvedl. Dodal, že pokud to bude nutné, je možné terminál pět znovu zprovoznit do několika týdnů.
Terminál pět, který vznikl přejmenováním bývalého letiště Schönefeld, slouží nízkonákladovým aerolinkám. Pětka není s terminálem jedna spojena pěší cestou, nutné je použít příměstskou železnici či autobus.
Nové letiště má ještě terminál dvě, který byl sice dokončen loni na podzim, zprovozněn ale dosud nebyl. Loňské plány předpokládaly, že se dvojka cestujícím otevře v létě, což teď není pravděpodobné.
Terminál 1, který je středem nového vzdušného přístavu, má roční odbavovací kapacitu 25 milionů pasažérů, terminál 2 pak šest milionů a terminál 5 zhruba deset milionů. V plánu je výstavba dalších dvou terminálů vedle jedničky a dvojky, už teď je ale jasné, že projekt bude kvůli následkům pandemie odložen.