Vodafone nasadil T-Mobilu parohy, přijdou ho na miliony

ČTK ČTK
14. 4. 2011 19:12
Mobilní operátor má konkurenci zaplatit pět milionů
Živí maskoti předvánoční reklamní kampaně společnosti Vodafone.
Živí maskoti předvánoční reklamní kampaně společnosti Vodafone. | Foto: Tomáš Adamec

Praha - Mobilní operátor Vodafone má konkurenčnímu T-Mobilu zaplatit odškodné pět milionů korun za reklamní kampaň, v rámci které mu před lety nasadil konkurenci parohy. Rozhodl o tom Vrchní soud v Praze.

Sobí parohy operátor umístil na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006.

"Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.

Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které údajně konkurence používala. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby". Proti rozhodnutí soudu se operátor může odvolat.

"Rozhodnutí soudu samozřejmě vítáme a intenzivně přemýšlíme, jak kreativně danou částku využít," řekla mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

Již loni pražský vrchní soud rozhodl, že se firma musí konkurenci za reklamní kampaň omluvit v celostátních denících. V omluvných inzerátech firma opět využila motiv parohů.

 

Právě se děje

Další zprávy