Praha - Rozšířené Centrum Černý Most v Praze se návštěvníkům po dvou letech výstavby otevře 23. března. Nabídne 160 obchodů, mezi nimi řadu nových značek. Prodejní plocha se zvýšila na 81 000 metrů čtverečních, parkovacích míst centrum nabídne 3200. Sdělil to provozovatel centra, společnost Unibail-Rodamco.
Firma slibuje zákazníkům začátek nové éry nakupování. "Použili jsme nejnovější materiály i technologie v souladu s naší politikou udržitelného rozvoje a co nejnižšího dopadu na životní prostředí. Zákazníkům přinášíme centrum zcela nové generace, jehož koncept vyniká unikátním a zároveň ekologickým designem," uvedl výkonný ředitel Unibail-Rodamco pro střední Evropu Arnaud Burlin.
Projekt byl koncipován architekty britské společnosti Benoy. Prostory centra jsou kompletně bezbariérové.
Patnáct značek se 23. března představí v české premiéře, dalších více než dvacet obchodů centra se poprvé zákazníkům ukáže v novém kabátě. Mezi novými značkami jsou prodejce sportu Decathlon, portugalská móda pro nejmenší Rindo Squid Kids, prodejce hraček Smyk nebo mexická restaurace Rancheros. Návštěvníci se kromě obchodů mohou těšit na zábavní a relaxační zóny nebo interaktivní herní plochy pro děti.
Nová nákupní centra pro rok 2013. Seznamte se s nimi:
Centrum Černý Most se poprvé otevřeno návštěvníkům v roce 1997, jako vůbec první nákupní centrum v České republice.
Společnost Unibail-Rodamco SE, která vznikla v roce 1968, je největší evropská akciová společnost investující do komerčních nemovitostí. Působí ve 12 zemích Evropské unie a hodnota portfolia skupiny k 31. prosinci 2012 byla oceněna na 29,3 miliard eur. Skupina je investorem, developerem a zároveň i provozovatelem svých aktiv.
Podívejte se na nejdražší nákupní ulice světa:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Která obchodní centra jsou oblíbená?