Praha - Energetický gigant ČEZ mění tvář. Alespoň v nových reklamních spotech, které nyní spustil v hlavním vysílacím čase televizních stanic. Půjde o takzvanou image kampaň propagující samotnou značku, nikoliv konkrétní produkt.
Cílem je "podpořit pozitivní emoce spojené se značkou ČEZ" a ukázat, že zákazník je na prvním místě. "Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše," zní hlavní slogan podzimní kampaně, která potrvá dva měsíce.
„Vyrábíme i dodáváme nejvíce energie na trhu, touto kampaní ale chceme říci, že není větší energie než ta uvnitř každého z nás. Stavíme zákazníky na první místo a vyprávíme příběhy, které ukazují sílu lidského odhodlání," říká Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.
„Energie ČEZ stojí v příbězích v pozadí jako přirozená součást děje. Tím říkáme, že energie ČEZ je tu pro lidi vždy, když potřebují, aby s její pomocí mohli dokázat všechno, pro co se rozhodli," dodává.
Dva hrané televizní spoty mají ukázat silný emotivní příběh „obyčejných" lidí. První z nich popisuje napínavou životní etapu páru, který se rozhodl adoptovat dítě. Druhý příběh ukazuje staršího muže s vášní pro plachtění. Ten se zase rozhodne postavit svému vnukovi malou loďku.
Oba spoty z dílny kreativní agentury Lowe režíroval Jaromír Malý, autorem hudby jednoho ze spotů je Ondřej Soukup. Kampaň má pokračovat i v tištěných médiích, na internetu a na billboardech.
Další novinku, tentokrát produktovou, představí ČEZ uprostřed října, kdy rozšíří svůj byznys do nového oboru. Představí totiž služby virtuálního operátora Mobil od ČEZu.