Soutěž od Citroënu dává podruhé příležitost nápadům

Adam Fiala
20. 10. 2011 8:35
Peněžitá výhra a možnost ovlivnit výslednou podobu aut nabízí kreativní soutěž od Citroënu.

Citroën spustil desátého října druhý ročník své inovativní soutěže Citroën Créative Awards. Cílem je podpořit kreativitu v přístupu k technologiím, v tomto případě automobilovým. Zúčastnit se může prakticky kdokoli, první fáze totiž nevyžaduje nic než vlastní nápady a přístup k internetu. Přihlášky do soutěže probíhají on-line. Letos nabízí soutěž hned tři kategorie, ve kterých se autoři budou věnovat modelům vozů Citroën.

Soutěžte s videem i módním návrhem

První kategorie nazvaná Idea Contest nabízí nejširší pole pro kreativní nápady. Hlavní motta tvoří bezpečnost, pohoda a zábava. Účastník by měl mít při tvorbě na paměti nové trendy v cestování a snahu zpestřit pobyt uvnitř automobilu. Video Contest je druhá kategorie, a jak název napovídá, pro její splnění je nutné natočit video. Mělo by se jednat o reklamní spot, který naplní slogan modelu Citroën DS. Ten zní: „DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také". Style Contest je pak nejnáročnější kategorií, protože se týká módy. Soutěžící mají navrhnout stylové oblečení pro muže či ženu, kteří by pak bez problému usedli do automobilu Citroën DS3 Ultra Prestige. Je dobré mít na paměti, že tento luxusní vůz má kola s diamantovým výbrusem, palubní desku v bílé kůži a kožené čalounění Club s úpravou Bracelet.

Minule dorazilo 700 příspěvků

Uzávěrka soutěžního klání je 30. listopadu. Na začátku prosince se odborná porota rozhodne, kdo zvítězí, a získá tak až tři tisíce eur. Během prvního ročníku se do soutěže zapojili lidé z padesáti pěti zemí světa a celkově zaslali na sedm set příspěvků, ve kterých představili návrhy na úpravu modelu Citroën DS3. Vítězem se tehdy stal italský designér Flavio Melchiorre, takže konkurence je vážná. Na druhou stranu, jeho návrh střechy se stal skutečností. Vyskytuje se v nabídce zmíněného Citroënu DS3.

 

Právě se děje

Další zprávy