Uvnitř
Tím nejdůležitějším ukazatelem vnitřního prostoru je velikost kufru. A tady nová Fabia svého předchůdce opět doslova poráží na hlavu. Technici dokázali najít dalších 50 litrů navíc, dohromady tak má novinka 380 litrů v základním uspořádání. To mimochodem také kompletně deklasuje veškerou konkurenci v segmentu malých aut a naopak Fabia díky tomu významně pomrkává i směrem ke kompaktnímu segmentu.
Po sklopení zadních sedadel vznikne mírný schod, na tom se mezigeneračně nezměnilo vůbec nic. Objem pak z 1150 narostl na 1190 litrů. V rámci konkurence mezi malými auty tuto hodnotu překonává jen mírně Honda Jazz.
Vedle objemu narostly také rozměry samotného zavazadelníku. Jeho délka je nově 751 mm (dříve 716 mm), šířka z 960 stoupla na 1001 mm.
Mimochodem mezi hatchbackem a kombi byl ve třetí generaci rozdíl 200 litrů, pokud tak připravované kombi čtvrté generace tuto rovnici zachová, může se velikost jeho kufru přiblížit jen v základním uspořádání hranici 600 litrů. Takové hodnoty přitom nedosahují běžně ani modely o segment výše.
Také na zadních sedadlech je mnohem více místa než doposud. Může za to již zmíněný velkorysý nárůst rozvoru náprav. Podle našich prvních dojmů, a potvrzují to i čísla, je tak vzadu podobné množství místa jako v leckterém kompaktním modelu. To by měl být zásadní posun, protože současná verze nabídkou vnitřního prostoru nikterak nevynikala (na druhou stranu ale nepatřila ani k nějakým odpadlíkům).