reklama
 
 

McDonald's vám poradí, na co máte chuť. Za chytré izraelské tabule zaplatí miliardy

28. 3. 2019 20:05
Americký řetězec restaurací s rychlým občerstvením McDonald's koupí izraelskou technologickou společnost Dynamic Yield, jejíž technologie pomáhá lépe přizpůsobovat nabídky zákazníkům. Finanční podmínky nebyly zveřejněny, podle listu The Wall Street Journal McDonald's zaplatí více než 300 milionů USD (6,8 miliardy korun), což z koupě děla největší akvizici firmy McDonald's za dvě desetiletí.

McDonald's plánuje využít tuto technologii v letošním roce v digitálních obrazovkách s nabídkou menu v USA u takzvaných drive-thru, tedy nákupů přímo z auta. Digitální menu by měla zobrazovat nabídku přizpůsobenou denní době, počasí, aktuálnímu provozu v restauraci a trendovým nabídkám.

Obrazovky mohou také doporučit další položky podle toho, co už si zákazník objednal. Postupně chce McDonald's rozšířit využití na další trhy a začlenit technologii do své digitální nabídky, jako jsou samoobslužné kiosky a mobilní aplikace, napsala agentura Reuters.

Dohoda přichází v době, kdy se největší světový řetězec restaurací s rychlým občerstvením stále potýká na domácím trhu se silnou konkurencí, která ho nutí přicházet stále více s výhodnými nabídkami a zvyšovat investice do digitálních a donáškových služeb.

Mezi zákazníky Dynamic Yield patří mimo jiné IKEA, URBN, Forever 21 či Fendi. Firma pomáhá obchodníkům poskytovat personalizované digitální propagační akce.

autor: ČTK | 28. 3. 2019 20:05

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama