McDonald's plánuje využít tuto technologii v letošním roce v digitálních obrazovkách s nabídkou menu v USA u takzvaných drive-thru, tedy nákupů přímo z auta. Digitální menu by měla zobrazovat nabídku přizpůsobenou denní době, počasí, aktuálnímu provozu v restauraci a trendovým nabídkám.
Obrazovky mohou také doporučit další položky podle toho, co už si zákazník objednal. Postupně chce McDonald's rozšířit využití na další trhy a začlenit technologii do své digitální nabídky, jako jsou samoobslužné kiosky a mobilní aplikace, napsala agentura Reuters.
Dohoda přichází v době, kdy se největší světový řetězec restaurací s rychlým občerstvením stále potýká na domácím trhu se silnou konkurencí, která ho nutí přicházet stále více s výhodnými nabídkami a zvyšovat investice do digitálních a donáškových služeb.
Mezi zákazníky Dynamic Yield patří mimo jiné IKEA, URBN, Forever 21 či Fendi. Firma pomáhá obchodníkům poskytovat personalizované digitální propagační akce.