Praha - Hlavní město příští rok utratí 14,6 milionu za propagaci v televizi Nova. Nejdříve chce lákat do nově otevřeného bazénu Šutka, poté na výstavu návrhů přestavby Štvanice a na novoroční ohňostroj.
Radní hlavního města v úterý schválili návrh smlouvy. Jako první o tom informoval server Mediář.
Na zakázku nebylo vypsáno výběrové řízení. Magistrát si Novu vybral přímo, a to kvůli vysoké sledovanosti a výhodné nabídce.
"Nabídka služeb dvojnásobně převyšuje cenu zakázky. Je to skutečně velmi výhodné," komentovala přímý nákup Radka Hrstková, ředitelka odboru komunikace.
Radnice využila výjimky v zákoně o veřejných zakázkách, podle které se není potřeba zákonem řídit v případě zakázky "spočívající v nabývání, přípravě, výrobě nebo společné výrobě programového obsahu určeného pro vysílání nebo distribuci, a o veřejné zakázky týkající se vysílacího času."
Praha očekává, že díky Nově se jí podaří oslovit až 320 tisíc lidí v Praze a 274 tisíc ve Středních Čechách. Plánuje využít i facebook. "CET21 disponuje jedním z největších zásahů (více než 700 000 uživatelů) v České republice na sociální síti facebook," píše se v důvodové zprávě.
Magistrát považuje za výhodné i to, že firma se soustředí na různé produkty a různé cílové skupiny. "Dosah aktivit CET21 umožňuje cílit na mladé diváky, uživatele ve středním i starším věku, stejně jako na ženy nebo rodiny s dětmi," dodala Hrstková. Reportáže chce dále využívat na vlastních elektronických kanálech.
"Komunikací přes televizní vysílání, která je v současné době nejsilnější PR nástroj při komunikaci se širokou veřejností se tak může Hl. m. Praha zařadit mezi ostatní evropské metropole, které rovněž toto medium ke své prezentaci a k informovanosti svých obyvatel a rezidentů využívají," uzavírá Hrstková.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Znáte reklamní agentury?