Poštovní spořitelna: I my vás odměníme za platbu kartou

sti
29. 8. 2007 13:30
Dárky za používání platební karty si užijí další bankovní klienti
Foto: VISA

Praha - Další banka zavádí odměny pro klienty, pokud budou platit své nákupy kartou a ne hotovostí. Od 1. září spustí Poštovní spořitelna věrnostní program k platebním kartám, kterých momentálně spravuje okolo milionu kusů. Za každý nákup u obchodníka nebo na internetu nad 250 korun, bude banka načítat klientům body. Ty bude možné proměnit na dárky.

Jako druhá na trhu po České spořitelně zavádí věrnostní program pro debetní platební karty. Zatím jsou takové programy doménou tak zvaných kobrandovaných kreditních karet, které vydává hned několik bank.

Přes "kopírák" s odchylkami 

"V rámci věrnostního programu, který zavádíme, se počítají bezhotovostní platby provedené debetní i kreditní kartou v obchodě či na internetu," vysvětluje Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny. Program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů a Postkont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet.

Až sem je princip stejný jako u Bonus programu České spořitelny. Ta ovšem odměňuje své klienty nejen za platby kartou, ale i dobití mobilního telefonu v bankomatech. A to jedním bodem za každých 20 korun nehledě na celkovou výši nákupu. 

Foto: Ludvík Hradilek

Poštovní spořitelna bude klientům nasbírané body připisovat na bodový účet, jen pokud splní trochu náročnější podmínky. Body získá ten, kdo utratí za jeden nákup minimálně 250 korun. Za každou padesátikorunu se mu pak připočte jeden bod. Při minimální částce transakce (250 korun), to tedy znamená pět bodů načtených na účet.

Poštovní spořitelna si od spuštění věrnostního programu slibuje zvýšení zájmu o platební karty a bezhotovostní platební styk, nárůst počtu i objemu těchto transakcí.

O stavu bodového účtu se může klient informovat prostřednictvím dodatku u výpisu z účtu nebo na bezplatné telefonní lince banky.

"Nasbírané body lze kdykoliv vyměnit za dárky z katalogu, který zveřejníme na našich webových stránkách a jeho zkrácenou a aktualizovanou verzi přiložíme ke každému výpisu z účtů nebo kreditních karet," doplňuje Seidl. Do katalogu jsou zařazeny odměny tak, aby si vybral opravdu každý potřeby do domácnosti, outdoorové vybavení, společenské hry, PC technika, CD/DVD.

O úspěšnosti věrnostního programu u klientů svědčí to, že Česká spořtelna ho provozuje již více než čtyři roky. "Od začátku června 2007 jsme vylepšili Bonus program o nové funkčnosti. Klienti mohou například převádět své body na své blízké a přátele nebo si zvolí bodovou hranici, která odpovídá vybrané odměně z nabídky, a banka je upozorní ve chvíli, kdy potřebného počtu dosáhnou," uvedla Marie Hešnaurová, ředitelka obchodní politiky kartového programu České spořitelny.

Banka však zavádí od nového roku velkou změnu i tím, že po klientech žádá registraci platebních karet. Více o změnách v Bonus programu ČTĚTE ZDE.

 

Právě se děje

Další zprávy