Pokuta za exekuce a zbytečné návštěvy poboček. Anketa hledá absurdní postupy bank

Ekonomika Ekonomika
2. 6. 2021 12:16
Faktury zasílané do zrušeného internetového bankovnictví nebo nutnost zrušit on-line sjednaný produkt osobně na pobočce. Server Bankovní poplatky po 13 ročnících ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek letos přichází s anketou další, tentokrát o nejabsurdnější bankovní proces. Lidé v ní mohou hlasovat na webu až do 30. listopadu. Podívejte, jak některé banky umí svým klientům "zpestřit" služby.
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | Foto: Shutterstock

Jiná korespondenční adresa

  • Nominace: Rozdílná korespondenční adresa klienta a samotného produktu

"Klienti bank se tak setkávají například se situacemi, kdy nahlásí bance u sjednání nějakého produktu svou novou korespondenční adresu pro zasílání zásilek, ale banka si ji zaznamená jen u věcí souvisejících s daným produktem, ale u dalších používá stále adresu trvalého bydliště, kde už klient třeba nebydlí," upozorňují organizátoři ankety v tiskové zprávě.

Některé banky totiž používají jinou adresu pro produkt a jinou adresu pro obecné záležitosti.

 

Právě se děje

Další zprávy