Petr Kučera
24. 11. 2017 10:10
Nezisková organizace Nesehnutí vyhlásila výsledky devátého ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Chce upozornit na negativní dopady sexistických či stereotypních reklam - například na sebepojetí mladých lidí, toleranci násilí či poruchu příjmu potravy. Projděte si letošní výsledky.
Přečtěte si také
Mezi nominovanými ani letos nechyběla reklama jihočeské Pily Pasák, přestože anticenu nakonec nezískala.
První plakát s dívkou, dřevem a "vtipným sloganem" vznikl v roce 2006. S novým nápadem pak firma přichází každý rok. Reklamy vymýšlím sám, říká majitel firmy Luboš Pasák. Alespoň jedna dívka z obvyklých dvou, které na billboardech pózují, je vždy přímo z firmy.
Přečtěte si celý rozhovor s Lubošem Pasákem.