Známe Sexistické prasátečko. Výsledky anticeny, která bojuje se stereotypy

Petr Kučera Petr Kučera
24. 11. 2017 10:10
Nezisková organizace Nesehnutí vyhlásila výsledky devátého ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Chce upozornit na negativní dopady sexistických či stereotypních reklam - například na sebepojetí mladých lidí, toleranci násilí či poruchu příjmu potravy. Projděte si letošní výsledky.
Foto: Pila Pasák

Přečtěte si také

Mezi nominovanými ani letos nechyběla reklama jihočeské Pily Pasák, přestože anticenu nakonec nezískala.

První plakát s dívkou, dřevem a "vtipným sloganem" vznikl v roce 2006. S novým nápadem pak firma přichází každý rok. Reklamy vymýšlím sám, říká majitel firmy Luboš Pasák. Alespoň jedna dívka z obvyklých dvou, které na billboardech pózují, je vždy přímo z firmy.

Přečtěte si celý rozhovor s Lubošem Pasákem.

 

Právě se děje

Další zprávy