Pobyty z portálu Hyperslevy.cz čelí podezření z podvodu

ČTK ČTK
15. 6. 2012 13:10
Na policii se obrátili lidé, kteří si pobyt zaplatili, ale hotely je odmítly
Obchody se tak úspěšně zažehnávají "okurkovou sezonu"
Obchody se tak úspěšně zažehnávají "okurkovou sezonu" | Foto: Reuters

Liberec - Údajné podvodné jednání firmy Rewell a jejího bývalého jednatele Ondřeje Rouse vyšetřují kriminalisté z Liberce. Poškozených jsou desítky.

Firma prostřednictvím portálu Hyperslevy.cz a svých webových stránek nabízela se slevou pobyty v hotelích a wellness centrech v České republice.

Server Hyperslevy se k případu hodlá vyjádřit až příští týden, poškození lidé by se ale podle informací ČTK mohli dočkat odškodnění.

Podle policejní mluvčí Ludmily Knopové se na policii obrátily desítky lidí, kteří si pobyt zaplatili, ale v hotelech nebo wellness centrech byli odmítnuti.

"Žádáme i zástupce hotelů a wellness center, kteří obchodně se společností Rewell spolupracovali a kteří byli jednáním pana Rouse poškozeni, aby podali trestní oznámení na nejbližší policejní oddělení," uvedla Knopová.

Výše škod se podle ní spočítat zatím nedá. Kriminalisté zatím nikoho neobvinili z trestného činu.

Podvedený je i liberecký Babylon

Mezi údajně podvedenými je i majitel jednoho z největších mimopražských hotelů Miloš Vajner. Rewell na serveru Hyperslevy prodával zlevněné pobyty v libereckém Hotelu Babylon. Podle Vajnera se tato firma dopustila podvodu a poškodila dobré jméno Centra Babylon.

Foto: Aktuálně.cz
Čtěte také:
Pozor na slevy z Helbea.cz. Zaplatíte a nic nedostanete
Na stopě podvodů. Testovali jsme e-shop. Náhle skončil
Nový podvod: Dáme vám práci, ale nejdřív zaplaťte

Další trestní oznámení chystá i na server, který slevy prodával i v době, kdy se na firmu množily stížnosti nespokojených klientů.

Podle Vajnera mu dluží Rewell za pobyty 350 tisíc korun, a proto firmě vypověděl smlouvu. Klienty se slevovými poukázkami odmítá a stejně jako policie jim doporučuje, aby se obrátili na policii.

Server chystá odškodnění

Server Hyperslevy vydá stanovisko ke kauze v úterý. Petra Špačková za server uvedla, že s firmou Rewell už v minulosti spolupracovali a všechno bylo v pořádku. Problémy se objevily až v souvislosti s posledními zlevněnými pobyty, které nabízeli na konci minulého roku.

Vzhledem k dlouhé době platnosti voucherů však na problémy přišli až o několik měsíců později. Poškození klienti se podle ní na slevový server začali obracet až ke konci března. Náhrady škody se zatím nedočkali. "Zákazníky určitě odškodníme," řekla Špačková ČTK.

 

Právě se děje

Další zprávy