Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
9. místo - Neoluxor
Společnost si zákazníky získává přes síť 27 poboček - v řetězci jsou kromě značky Neoluxor i sesterské firmy Neopalladium a Neoluxor Books. Zákazníkům se líbí, že při objednávce knih přes e-shop mohou využít 10% slevu a knihu si vyzvednout další den zdarma na pobočce, oceňují však i levné poštovné.
Sympatie zákazníků si knihkupectví získávají také tím, že jsou bezbariérová a vybrané obchody nabízí posezení u šálku čaje či kávy.