Deset značek, které jsou Čechům nejmilejší. Podívejte se, jak to dokázaly

Iva Špačková Iva Špačková, Klára Čeperová
20. 7. 2017 7:07
Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
Foto: ČTK

9. místo - Neoluxor

Společnost si zákazníky získává přes síť 27 poboček - v řetězci jsou kromě značky Neoluxor i sesterské firmy Neopalladium a Neoluxor Books. Zákazníkům se líbí, že při objednávce knih přes e-shop mohou využít 10% slevu a knihu si vyzvednout další den zdarma na pobočce, oceňují však i levné poštovné.

Sympatie zákazníků si knihkupectví získávají také tím, že jsou bezbariérová a vybrané obchody nabízí posezení u šálku čaje či kávy.

 

Právě se děje

Další zprávy