Praha - Klienti Komerční banky dnes dopoledne nemohli ke svým účtům přes internetové bankovnictví. Výpadek trval přesně do úderu poledne.
Jako první o výpadku informoval server iDnes.
"Technická závada v pondělních ranních hodinách způsobila zpoždění v aktualizaci dat a následnou nedostupnost aplikací internetového bankovnictví," uvedla pro Aktuálně.cz mluvčí banky Romana Ondrůšková s tím, že nyní již vše běží v pořádku.
Platby, které měli klienti na tento den zadané, by neměly být ohroženy. "Udělali jsme vše pro to, aby všechny platby odešly. Právě to bylo prioritou, tedy aktualizovat databáze, zůstatky na účtech či zadané platby. A proto dočasně klienti do přímého bankovnictví nemohli," dodala.
Na konci srpna přitom trápila technika klienty KB také. Problémy na pobočkách či drobné výpadky přímého bankovnictví měla tehdy na svědomí rovněž technická závada.
"Šlo o závadu na hardwaru," upřesnila tehdy Ondrůšková.
A nešlo rovněž o první výpadek. Ještě rozsáhlejší "lapálie" postihla v létě i Českou spořitelnu.
ČTĚTE VÍCE:
KB znovu trápila technika, klienti pocítili výpadky
Česká spořitelna čelila největšímu výpadku za sedm let