Praha - Druhá největší německá banka Commerzbank, která působí i v České republice, začala měnit své logo. "Výměna bude probíhat postupně, přičemž konečná změna je plánována nejpozději na říjen 2010," říká předseda představenstva Commerzbank AG Martin Blessing. Změnu korporátní identity zdůrazňuje i nový slogan Společně dokážeme více.
Finanční skupina tak reaguje na sloučení s jinou tradiční německou značkou Dresdner Bank, kterou předloni koupila od pojišťovny Allianz. "Nová banka musí být navenek rozpoznatelná i podle nového loga. Pro nás bylo navíc důležité, aby klienti v nové bance poznali svoji původní banku, a proto jsme využili obou značek," upřesňuje Blessing.
Také v České republice má výměna probíhat postupně. "Nejprve se spotřebují tiskoviny a další materiály se starým logem," říká Iva Gottliebová z české pobočky Commerzbank. Na kolik změna přijde, banka neupřesnila. "Změna loga je součástí celého integračního procesu obou bank, výdaje jsou tedy zahrnuty v celkových nákladech na integraci," vysvětluje Gottliebová.
Na českém trhu působí Commerzbank od roku 1992, na Slovensko vstoupila o tři roky později. Orientuje se především na firemní klientelu, nabízí také strukturované a projektové financování a poradenství pro strategické investory.
Kromě pražské centrály má banka v Česku kanceláře v Brně, Ostravě, Hradci Králové a Plzni, na Slovensku pak v Bratislavě a Košicích.
Čtěte také: Podvody s platební kartou? Jen šest centů ze stovky eur Pojištění bankovních vkladů se zdvojnásobí na 100 tisíc Pobočky banky pro milionáře převezme Česká spořitelna |