Praha - Reklamní kampaň parodující bankéře evidentně zabrala. Air Bank ze skupiny PPF hlásí splnění cíle pro rok 2012 již dva měsíce před koncem roku.
Banka oznámila, že o víkendu překročil počet jejích klientů hranici 70 tisíc, což byl právě stanovený cíl.
Air Bank v tiskové zprávě zdůraznila také fakt, že stále více klientů k ní přechází pomocí kodexu mobility, ve kterém se banky navzájem zavazují, že si společně pomohou při převodu klienta včetně jeho nastavených opakovaných plateb.
„Každý týden v průměru obdržíme přes sto žádostí o využití kodexu mobility a toto číslo se neustále zvyšuje. Jen v uplynulém týdnu zažádalo tímto způsobem o převod celého svého účtu k Air Bank rekordních 196 klientů," řekl Erich Čomor, generální ředitel společnosti Air Bank.
Celkově již o převod svého účtu k Air Bank s využitím kodexu mobility zažádalo 3524 klientů. Téměř 36 procent ze všech obdržených žádostí přišlo od klientů České spořitelny. Dalších 22 procent žádostí podali klienti ČSOB, 19 procent klienti Komerční banky, 11 procent klienti Raiffeisenbank a 8 procent klienti GE Money bank. Zbylá čtyři procenta žádostí dorazila od klientů ostatních bank.
Air Bank při vstupu na trh v minulém roce oznámila své střednědobé plány. Ty vypadají takto: ve třetím roce svého působení chce banka přejít ze ztráty do zisku a na konci pátého roku plánuje 250 tisíc klientů, což představuje zhruba pětiprocentní podíl na bankovním trhu.
Čtěte také: Která banka je nejvstřícnější? Nové výsledky soutěže Nová půjčka odmění dlužníky, když splácejí včas Čtvrtým operátorem Air Mobile? PPF registrovala značky |