Praha - Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií s sebou v posledních letech přinesl jednu z největších změn na poli světového obchodu.
Každý z nás je zvyklý denně komunikovat. Mobilní telefony a internet nám nejen umožňují dorozumět se rychle a mnoha způsoby, ale ovlivňují také vzájemné vztahy, naše životy i svět kolem nás.
Ve společnosti Telefónica O2 se chceme chovat odpovědně. Chceme rozumět a čelit změnám, které se dějí nejen na poli technologií, ale také ve společnosti, v níž žijeme, pracujeme a podnikáme.
Chceme se aktivně podílet na diskuzi, naslouchat odlišným názorům a být firmou spolehlivě reagující na potřeby společnosti. V těchto dnech čelí telekomunikační sektor jedné z největších výzev v oblasti společenské odpovědnosti.
Progresivní rozvoj nových technologií a portfolia nabízených služeb s sebou nese nejen nové komunikační možnosti, ale také nová rizika, která ohrožují většinu populace.
Opatrnost je na místě
"Progresivní rozvoj nových technologií a portfolia nabízených služeb s sebou nese nejen nové komunikační možnosti, ale také nová rizika, která ohrožují většinu populace."Lidé se nebojí sdílet informace on-line, požadavky zákazníků na používání sociálních sítí a služeb na principu lokalizace rostou. Internet jako hlavní zdroj informací a coby komunikační kanál používají stále mladší děti. Náš obchodní model a dlouhodobá strategie jsou vystavěny na vzájemném dialogu se všemi zainteresovanými stranami a proto jsme si více než vědomi odpovědnosti, kterou za bezpečí klientů všech věkových kategorií v on-line prostředí máme.
Bezpečí elektronických dat je naší CSR prioritou
A právě proto jsou projekty, zaměřené tímto směrem, jednou z našich největších priorit v oblasti CSR pro příští roky. Kromě aktivit, přímo vycházejících z našeho předmětu podnikání, se dlouhodobě orientujeme na další pilíře společenské odpovědnosti, které spoluvytváří přidanou hodnotu naší firmy. Jsou jimi pracovní prostředí, trh, ochrana životního prostřední, etické podnikání a samozřejmě v neposlední řadě investice do komunity.
Pokud se týká podpory komunity, snažíme se nejen podporovat finančně státní organizace, neziskové organizace a různé instituce, ale zároveň aktivně hovoříme k zainteresovaným stranám vlastními projekty.
Právě takovým projektem je i Think Big, dlouhodobý celoevropský sociální program Telefónica Europe, zaměřený na podporu mladých lidí. Především na ně jsou totiž v dnešní době kladeny vysoké nároky a velká očekávání.
Zároveň však jako společnost málo nasloucháme jejich názorům a naše očekávání směřujeme spíše do budoucnosti. A právě to chceme změnit.
Podpoříme dobrý úmysl 200 tisícům mladých Evropanů
Věřím, že programem Think Big pomůžeme mladým lidem stát se samostatnějšími, sebevědomějšími a tím také schopnými pomáhat nejen sobě, ale i druhým. Proto je naším cílem umožnit do roku 2015 200 tisícům mladých lidí z celé Evropy realizovat vlastní projekty zaměřené na pomoc komunitě, v níž žijí - a díky nim vtáhnout do aktivního řešení problémů ve vlastním okolí více než milión vrstevníků.
Všichni tak budou mít možnost pozitivně ovlivňovat dění ve společnosti. Program Think Big realizuje společnost Telefónica kromě České republiky i ve Velké Británii, Německu, Irsku a na Slovensku.
Dalším odrazem změn na světovém trhu a naším cílem v oblasti využívání služeb informačních a komunikačních technologií je poskytnout služby šité na míru co nejširšímu spektru zákazníků.
V našem portfoliu tak naleznete širokou nabídku služeb a produktů pro zákazníky se specifickými potřebami.
Právě díky těmto službám a produktům mohou využívat ICT technologie i zákazníci s handicapem či senioři přesně dle svých požadavků a potřeb.
Společenská odpovědnost není v naší společnosti jen prázdný pojem, je to jeden z hlavních pilířů firemní strategie, díky nníž rosteme, zůstáváme důvěryhodným partnerem pro všechny zainteresované strany a stále posilujeme svou pozici na trhu.
Tento materiál vznikl v rámci společného projektu Aktuálně.cz a CSR fórum - webového magazínu Byznys a společnost.
Sekce chce informovat o světě firem, neziskových organizací, trendech v CSR a společenské odpovědnosti vůbec.