Poslední Sexistické prasátečko má vítěze. Lidé vybrali i nejotřesnější reklamu dekády

on on
23. 11. 2018 0:00
Nezávislé sociálně ekologické hnutí (Nesehnutí) prozradilo na tiskové konferenci výsledky anticeny Sexistické prasátečko za rok 2018, ale zároveň i nejsexističtější reklamu za celou dobu konání soutěže. Hnutí po deseti letech se soutěží končí a hodlá se více věnovat vzdělávání.
Sexistické prasátečko - Účet Tom od MONETA Money Bank
Sexistické prasátečko - Účet Tom od MONETA Money Bank

3. místo - Sexistické prasátečko 2018 (porota)

Na třetím místě se v letošním ročníku umístila reklama od společnosti Moneta Money bank. Podle Stínové rady pro reklamu staví reklama obě pohlaví do stereotypní pozice. Muž, který vše platí, a žena, kterou dělají dárky doopravdy šťastnou a není potřeba dalších ambic.

Podle Bartákové reklama působí negativně i na muže, když na ně vyvíjí tlak vydělávat více peněz než ženy.

 

Právě se děje

Další zprávy