Patnáctisekundový spot zachycuje spoře oděnou ženu, jak si prohlíží svou postavu včetně hýždí a poprsí v odrazu bočního okénka auta. Když si začne upravovat hluboký výstřih, okénko nečekaně stáhne jeden ze dvou malých chlapců, kteří celou dobu ve vozidle seděli a s užaslým výrazem v obličeji ženu pozorovali.
V autě se s nimi nachází ještě jejich matka, která se na dívku kouká viditelně pohoršeně. Žena, naoko zaskočená tím, že v autě někdo je, po chvíli sundá sluneční brýle a prohlásí "Říkal někdo KFC?" Reklama končí záběrem na dívku, jak si užívá jídlo této značky, zatímco se zřejmě nachází na nějakém hudebním festivalu.
"Omlouvám se, pokud naše nejnovější reklama někoho urazila. Naším záměrem nebylo stereotypizovat ženy a mladé chlapce v negativním slova smyslu," uvedl po kritice fastfoodový řetězec KFC.
Právě z návratu k zastaralým stereotypům a do dob, kdy ženy v reklamách běžně vystupovaly jen jako sexuální objekty, viní KFC organizace Collective Shout. Podle nich spot vytváří i záporný obraz o mužích. "Reklamy jako tyhle přispívají k lživé představě o tom, že od chlapců nemůžeme čekat nic lepšího než takové chování," nechala se slyšet mluvčí organizace Melinda Liszewskiová a vyzvala k bojkotu KFC.
Fastfoodový řetězec navíc reklamu nestáhl. Ta je stále k vidění v televizích v Austrálii a také na australském YouTube kanále KFC. Podle britského deníku The Guardian se společnost zatím nevyjádřila k tomu, zda reklamu po omluvném prohlášení odstraní.