Firmy uvedly, že vybudují společné prostředí využívající principy umělé inteligence na správu marketingu na sociálních sítích a řízení zákaznické spokojenosti pro globální značky.
"Konkrétní velikost dealu komentovat nebudeme, ale jde o jednu z historicky největších transakcí svého druhu na českém startupovém trhu," uvedl Nikola Pantovič, výkonný viceprezident Socialbakers pro obchod a mezinárodní expanzi.
Společnost Socialbakers z vyrostla z českého start-upu na globální IT firmu s více než 500 zaměstnanci a miliardovými tržbami. Její platformu pro správu social media marketingu s principy umělé inteligence (AI) používá více než 2500 nadnárodních společností a středně velkých značek po celém světě. Služba jim umožňuje zasáhnout a zaujmout jejich zákazníky napříč hlavními sociálními sítěmi pomocí jedné platformy.
Platforma má ve své databázi více než deset milionů sociálních profilů napříč všemi hlavními sociálními sítěmi včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, YouTube, LinkedIn, Pinterestu a VK.com.
"Poptávka zákazníků po výjimečném nákupním zážitku vede značky k tomu, aby hledaly jednotnou platformu, která jim pomůže řídit cestu zákazníka napříč kanály," doplnil Yuval Ben-Itzhak, výkonný ředitel Socialbakers, který věří, že díky spojení budou obě firmy schopny poskytnout klientům integrovanou platformu pro zákaznickou zkušenost.
Trh s nástroji pro řízení zákaznické zkušenosti se odhaduje na 20 miliard dolarů a roste přibližně 20 procent ročně.
Astute sjednocuje všechna data v rámci nákupního procesu, nabízí desktopový systém řízení vztahu se zákazníky využívající principy AI, management sociálních sítí, sledování názorů zákazníka a analýzu.
Bez ohledu na to, jakou formu se zákazníci rozhodnou využívat, Astute zvyšuje jejich interakci a zaznamenává důležitá data k vylepšení spokojenosti zákazníků.