Praha - Nejmladší tuzemský mobilní operátor se výrazně zaměří na zákazníky, kteří za volání utrácejí nejvíce - velké firmy. Zatím se Vodafone soustředil pouze na domácnosti a malé podniky.
Na velké zákazníky si operátor připravil službu OneNet, kterou se skupina Vodafone rozhodla spustit zatím jen v Česku.
"Nová služba propojuje mobilní, pevné a datové komunikační služby do jedné vnitrofiremní sítě," řekl dnes novinářům Grahame Maher, generální ředitel Vodafone ČR.
OneNet má oslovit firmy kompletní nabídkou a atraktivní cenovou politikou, podobně jako v začátcích Oskara. O velké firemní zákazníky bude Vodafone soutěžit s Telefónikou O2 a T-Mobilem, kteří se na tento segment již zaměřují.
Každému jinak
Vodafone v nové konvergované službě nabídne neomezené volání v rámci vnitrofiremní sítě a kompletní telekomunikační služby spojené s jedinou smlouvou, fakturou a servisem. Ceny i řešení služeb v rámci nabídky Vodafone OneNet budou podle zástupců Vodafone šité na míru individuálním potřebám jednotlivých zákazníků.
Na poskytování pevných linek spolupracuje Vodafone se společností Radiokomunikace a jednotlivé služby chce spouštět postupně od září.
Se zvoleným tarifem získá zákazník měsíční kredit na úrovni celé společnosti, který bude čerpat při volání mimo firmu po celé ČR a při odeslání SMS. Nejnižší měsíční kredit pro firmu je 5950 korun a dále podnik platí 178,50 Kč za používání mobilního čísla a 142,80 Kč za pevnou linku, případně 297,50 Kč pro pevnou i mobilní linku.