Vlastní tvorba Primy spolkne stamiliony

ČTK, eko
26. 7. 2006 14:26
Praha - Televize Prima sází letos na vlastní pořady. Pokračování Rodinných pout, seriál Letiště a především reality show Trosečník přijdou na stamiliony.
Bar
Bar | Foto: Prima

V budoucnu hodlá Prima případně podpořit i další celovečerní film.

Nejdražším formátem v letošním roce je podle Primy reality show Trosečník, kterou nyní natáčí a uvede na podzim.

"Co se týče podílu vlastní výroby ve vysílání Primy, je dán strategií naší televize - postupně zvyšovat svůj podíl na trhu tím, že budeme vedle kvalitních akvizičních pořadů uvádět i atraktivní vlastní tvorbu," uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.

Na rozdíl od Novy se Prima rozhodla uvádět novinky i v netradiční letní čas, kdy se na televizi díky počasí a dovoleným dívá nejméně lidí v roce.

Kulhající Bar

Sledovanost reality show Bar, následovníka VyVolených, se i proto pohybuje jen ve stovkách tisíc diváků.

Například sobotní vyřazovací díl Baru, v němž opustil soutěž další uchazeč o výhru, zhlédlo přes čtvrt milionu diváků.

Každý díl první podzimní řady VyVolených vidělo v průměru 1,5 milionu diváků, u druhé jarní řadě to bylo přes 800 000.

"Chceme zjistit, na co diváci zareagují, jaké jsou trendy jejich chování, jak budou přijímat nové produkty, které na televizní trh uvádíme," uvedla Malíková k důvodům, proč televize nasadila některé své premiérové pořady do letního schématu.

Logo reality show Trosečník.
Logo reality show Trosečník. | Foto: www.realitytvplanet.com

Prima také poprvé letos jako koproducent vstoupila do výroby některého z českých filmů, konkrétně snímku Prachy dělaj člověka; podíl Primy se podle mluvčí pohybuje v řádech milionů korun.

Další podobnou podporu Prima nevylučuje, ale je to vždy podle ní otázkou nabídky a poptávky.

"Zatím nás nejvíce zaujal právě projekt Prachy dělaj člověka, který je v této oblasti pro nás první vlaštovkou," uvedla. Zajímavostí je, že scénář k filmu napsal Radek John, jinak dlouholetá tvář Novy.

 

Právě se děje

Další zprávy