Mladá Boleslav - Automobilky Škoda oznámila, že díky dobrým výsledkům v Číně pokračuje růst prodeje jejích vozů.
Za prvních osm měsíců roku prodala Škoda Auto 493 200 vozů, tedy o 13,2 procenta více než před rokem. Jen v srpnu 2010 zaznamenala Škoda Auto s 55.940 prodanými vozy nárůst o 11,5 % oproti srpnu 2009.
"V Číně náš odbyt překročil hranici 100 tisíc vozů. Těší nás především rostoucí zájem zákazníků o modely Škoda GreenLine," řekl nový šéf automobilky Winfried Vahland.
Poměry na trzích v Evropě označuje automobilůka na nadále složité. Přesto i tady zaznamenává růst prodeje.
V České republice, na domácím trhu, si její vozy koupilo od ledna 38 257 zákazníků. Podíl značky Škoda na českém trhu tím vzrostl na 33,73 procent.
V západoevropských zemích (bez Německa) dosáhla Škoda Auto nárůst prodeje o 27,4 %. Silnou poptávku po vozech značky Škoda hlásí např. trhy v Portugalsku, Norsku, Švédsku, Finsku a Velké Británii.
Nejoblíbenějšími modely značky Škoda v srpnu byly Octavia (23314 prodaných vozů), Fabia (16514), Superb (7945 vozů), Yeti (3966 vozů), Roomster (2322 vozů) a Octavia Tour (1879.