Nahlédli jsme pod pokličku techniky Subaru, značky, která dělá všechno jinak než ostatní

Eva Srpová Eva Srpová
14. 6. 2018 15:40
Japonská značka Subaru je nejen v Česku, ale i v celé Evropě poměrně malým hráčem. Má ale dost skalních fanoušků. Mnoho unikátních technických řešení totiž u žádného jiného velkého výrobce nenajdete. Sestavili jsme nejzajímavější informace o technologiích, kterými se tolik liší, a také o tom, co ji teď s přechodem na přísnější emisní normy čeká.
Foto: Subaru

Pro Subaru ale Evropa není tím nejdůležitějším trhem. Z celkové produkce Subaru 1 080 000 aut jde 700 tisíc do Severní Ameriky a Kanady. Ze zbylých 300 tisíc zůstává 150 tisíc na domácím trhu, 45 tisíc aut putuje do Austrálie, 42 tisíc do Číny.

Teprve pátým trhem je Evropa, zde se prodává 40 tisíc vozů. Je to však nejkomplikovanější trh. Sestává ze zhruba 20 malých trhů, často s vlastními národními regulacemi, občas i měnami, odlišnou problematikou tržního hospodářství. I filozofie některých evropských národů může být jiná a nad tím vším se snaží dohlížet EU se zpřísňováním emisí.

 

Právě se děje

Další zprávy