Nahlédli jsme pod pokličku techniky Subaru, značky, která dělá všechno jinak než ostatní

Eva Srpová Eva Srpová
14. 6. 2018 15:40
Japonská značka Subaru je nejen v Česku, ale i v celé Evropě poměrně malým hráčem. Má ale dost skalních fanoušků. Mnoho unikátních technických řešení totiž u žádného jiného velkého výrobce nenajdete. Sestavili jsme nejzajímavější informace o technologiích, kterými se tolik liší, a také o tom, co ji teď s přechodem na přísnější emisní normy čeká.
Foto: Subaru

"Pro Subaru je ale Evropa stále důležitá, protože dříve či později se přísné emisní normy přenesou i na další trhy. Pro Evropu se už nehomologují dieselová Subaru Euro 6d (tato norma vejde v platnost v příštím roce), ale vozy Euro 6c se budou dodávat do Austrálie," říká Zdeněk Zikmund, tiskový mluvčí českého zastoupení Subaru.

Zároveň připomíná, že v Kalifornii, která je tradičně považovaná za jeden z nejpřísnějších trhů, co se ekologičnosti aut týče, vláda také zohledňuje NOx, proto je Subaru v USA prodejně úspěšné. Zajistit, aby všechny aktuální vozy splňovaly supernízké hodnoty emisí, by však značku stálo příliš velké investice. Mimochodem, jediná továrna mimo Japonsko je právě v Americe ve státě Indiana. Tamní fabrika ovšem nepokrývá celou poptávku na americkém trhu.

 

Právě se děje

Další zprávy