Praha - Předvolební kampaně do komunálních i senátních voleb začínají nabírat na obrátkách. Strany a kandidáti se přetahují o pozornost voličů a používají k tomu různé metody. Předvolební sliby na billboardech obsadily celou Českou republiku od krajských měst až po malé vesnice. Není téměř dne, kdy by na nás v poštovní schránce nevyskočil stranický leták s jasným návrhem řešení palčivého problému v regionu.
Kreativita sloganů a hesel kandidátů či jejich mediálních poradců v některých případech dosahuje až takového stupně, že se záměr míjí účinkem a výsledek se obrátí proti autorovi. Řada takových případů již obletěla sociální sítě a ve virtuálním světě začala žít vlastním životem.
Redakce Aktuálně.cz se proto rozhodla vyhlásit soutěž o nejbizarnější poutač předvolební kampaně.
Pokud vás takto pobaví volební billboard nebo leták, vyfoťte jej a s krátkým komentářem pošlete na adresu [email protected]. Příspěvky budeme sbírat do konce září. V prvním říjnovém týdnu pak proběhne čtenářské hlasování těch nejlepších kousků a následné vyhlášení vítěze.