Zuzana Hronová
1. 1. 2021 15:36
Kantar je jednou z největších světových výzkumných agentur. Během pandemie přináší "covid-19 barometr", který ukazuje, jak virus ovlivňuje chování a očekávání lidí. Své šetření uskutečnil mezi 150 tisíci respondenty z více než šedesáti zemí včetně Česka. Zdejší pobočka pak pro vzdělávací konferenci PREF provedla v listopadu výzkum, jak rodiny zvládají výuku na dálku. Aktuálně.cz shrnuje výsledky.
Potřebujeme být připraveni
Lidé podle výzkumu zjistili, jak důležité je být připraven na mimořádné a nenadálé situace. Chtějí mít doma zásoby jídla i hygienických prostředků, ale také třeba náčiní pro domácí sportování, chtějí inovovat technologické vybavení či více uvažují o koupi auta. Chtějí preventivně užívat více vitaminů, aby bylo připravené jejich tělo, nebo si zařídit lepší zdravotní pojištění.