Fejk si otevře kancelář na nádraží, má řešit stížnosti

Kateřina Šmídová
7. 4. 2011 12:36
Přijít za ním mohou klienti, kteří mají nějaké připomínky a návrhy k fungování ČD
Ombudsman úřaduje na hlavním nádraží každou středu.
Ombudsman úřaduje na hlavním nádraží každou středu. | Foto: Jan Langer

Praha - Setkat se osobně s ombudsmanem lze nyní i na hlavním nádraží v Praze.

České dráhy nově otevřely kancelář ombudsmana kvality, který se má starat o spokojenost zákazníků. Funkce se ujal Petr Fejk, bývalý ředitel pražské zoo. V týmu s ním spolupracují čtyři manažeři.

"Kromě přímé komunikace se zákazníky mají za úkol prověřovat podněty, kontrolovat nápravu zjištěných nedostatků a připravovat návrhy systémových změn, které povedou ke zvýšení komfortu zákazníků," uvádí se na webu Českých drah.

Petr Fejk úřaduje každou středu mezi 14. a 18. hodinou v ČD centru.

 

Právě se děje

Další zprávy