Modrava a Filipova Huť - Dotazníky mezi návštěvníky, diskuzí s obyvateli i workshopem za účastí známých tváří.
Tím vším se chtějí inspirovat zdejší hotely a penziony při sestavování nové marketingové strategie, kterou chtějí podpořit turistický ruch v této části jižních Čech a zlepšit život zdejších lidí.
Těžiště otázek dotazníku je v oblasti služeb, které obec svým obyvatelům a hostům nabízí.
"Rádi bychom si udělali představu, jak se lidé na Modravě cítí a co jim tu chybí," vysvětluje starosta Antonín Schubert.
Už z prvních výsledků je patrné, že je žádoucí, aby se obec zaměřila více na aktivity pro rodiny s dětmi.
U jednoho stolu Petr Fejk, Václav Cílek a Stanislav Bernard
Dotazováni však nejsou jen návštěvníci obou obcí, ale i všichni stálí obyvatelé.
Výsledky výzkumu budou jedním z pilířů pro připravovaný workshop, který má hodně napovědět o budoucím směřování obce.
Začátkem února se tak na pracovním jednání sejdou například Petr Fejk, bývalý ředitel pražské ZOO, Václav Cílek, geolog, filosof a popularizátor vědy nebo Stanislav Bernard, majitel pivovaru a manager roku 2000 v ČR.
K cíli workshopu dodává jeho organizátor David Albrecht: „Setkání takových osobností vnímám jako velkou příležitost, kterou si Modrava rozhodně zaslouží. Půjde o hledání jedinečného řešení pro jedno z nejkrásnějších míst v této zemi".