Pan Šetřílek, nebo paní Náročná? Podívejte se, jak vás mají otypované banky

Kateřina Hovorková Kateřina Hovorková
Aktualizováno 11. 11. 2018 14:40
Banky o typologii klientů nerady mluví. Nechtějí vypadat, že klienty nějak "škatulkují". Ovšem právě ty škatulky jim pomáhají přesně nasměrovat nabídku jejich produktů. Vědí, komu nabídnout spořicí účet a komu hypotéku. Záleží třeba na tom, jak se chováte, kolik vám je, kolik peněz máte na účtu a jak s nimi hospodaříte. Podle toho si vás banky otypují. Zjistěte, jakým klientem jste – že by paní Náročná, nebo snad pan Konzervativní?
Foto: Shutterstock

Šetřivý klient

Informovaný, má přehled o nabídce bank a zejména cenách, které nabízí. Vzhledem k nízkému obratu na účtu i nižšímu průměrnému zůstatku se příliš nezajímá o spořicí ani úvěrové produkty. Svůj běžný účet využívá spíše méně, platby však provádí výhradně bezhotovostním způsobem, právě kvůli výhodnějšímu zpoplatnění, o kterém má přehled.

V komunikaci s bankou se spokojí s elektronickým přístupem, návštěvu na pobočce ani osobní přístup bankéře nevyžaduje. Jeho hlavním požadavkem směrem k bance je levnost nabídky. Nechce platit více, než musí, proto hledá vždy cenově nejvýhodnější nabídku.

 

Právě se děje

Další zprávy