Praha - Česká spořitelna o víkendu inovovala internetové bankovnictví Servis 24, které teď kromě vylepšeného designu nabízí i více uživatelského komfortu.
Kdo ale chtěl vylepšenou službu obratem vyzkoušet, mohl narazit na tři možnosti:
1. Do aplikace se nepřihlásil.
2. Přihlásil se, ale Servis 24 spadl.
3. Přihlásil se, ale načítání bylo velmi pomalé a nakonec došlo k pádu aplikace.
V současné době by měl být internetový Servis 24 plně funkční. "Již funguje, klienti se ovšem mohou setkat s delšími odezvami," ujišťuje Jan Holinka z tiskového oddělení České spořitelny.
Po pondělních potížích s přihlášením totiž banka eviduje enormní zájem klientů o vstup do internetového bankovnictví.
"Klienti v něm pracují déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkčnosti. Proto se někteří mohou setkat s tím, že jim internetové bankovnictví zobrazí hlášku, že jsou v pořadí a že mají přihlášení zkoušet po chvíli znovu. Za případné komplikace se omlouváme," dodává Holinka.
Ovšem ještě během úterního dopoledne tyto potíže stále přetrvávají a přihlásit se do Servisu 24 je přinejmenším komplikované, často nemožné.
Je potřeba dodat, že Česká spořitelna má nejvíce klientů využívajících internetové bankovnictví. Ke konci loňského roku využívalo služby Servis 24 a Business 24 využívalo přes 1,3 milionu klientů.
Podrobnosti o novinkách a diskuzi čtěte na webu Měšec.cz