Spořitelna vylepšila internetbanking, ale je nedostupný

Dalibor Chvátal, Měšec.cz
17. 5. 2011 12:13
Klienti chtějí vyzkoušet novinky, služba je přetížená

Praha - Česká spořitelna o víkendu inovovala internetové bankovnictví Servis 24, které teď kromě vylepšeného designu nabízí i více uživatelského komfortu.

Kdo ale chtěl vylepšenou službu obratem vyzkoušet, mohl narazit na tři možnosti:
1. Do aplikace se nepřihlásil.
2. Přihlásil se, ale Servis 24 spadl.
3. Přihlásil se, ale načítání bylo velmi pomalé a nakonec došlo k pádu aplikace.

V současné době by měl být internetový Servis 24 plně funkční. "Již funguje, klienti se ovšem mohou setkat s delšími odezvami," ujišťuje Jan Holinka z tiskového oddělení České spořitelny.

Po pondělních potížích s přihlášením totiž banka eviduje enormní zájem klientů o vstup do internetového bankovnictví.

"Klienti v něm pracují déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkčnosti. Proto se někteří mohou setkat s tím, že jim internetové bankovnictví zobrazí hlášku, že jsou v pořadí a že mají přihlášení zkoušet po chvíli znovu. Za případné komplikace se omlouváme," dodává Holinka.

Ovšem ještě během úterního dopoledne tyto potíže stále přetrvávají a přihlásit se do Servisu 24 je přinejmenším komplikované, často nemožné.

Je potřeba dodat, že Česká spořitelna má nejvíce klientů využívajících internetové bankovnictví. Ke konci loňského roku využívalo služby Servis 24 a Business 24 využívalo přes 1,3 milionu klientů.

Podrobnosti o novinkách a diskuzi čtěte na webu Měšec.cz



 

Právě se děje

Další zprávy