Pavla Adamcová
17. 6. 2021 6:57
I přes koronakrizi vstoupilo v první půlce letošního roku na český trh už devět značek z oblasti maloobchodu, nejvíc přitom bylo těch s módou. Ukazuje to aktuální analýza společnosti Cushman & Wakefield. Všechny příchozí značky přitom pocházejí z Evropy a téměř vyrovnaně se v Česku usadily jak v nákupních centrech, tak i na hlavních nákupních třídách. Podívejte se, kdo jsou nováčci zdejšího trhu.
Versace
- V Pařížské ulici se otevřela prodejna značky Versace. Ta vstoupila na český trh opětovně, dříve měla obchod v ulici U Prašné brány.
"Věřím, že maloobchod již nebude muset čelit dalším omezením, jež na něj samozřejmě mají velký dopad, a na český trh budou přicházet nové značky v podobné míře, jako tomu bylo dosud," doplňuje Kotrbáček s tím, že právě kamenné prodejny budou podle něj stále pro obchodníky a značky důležité a nadále se budou těšit zájmu zákazníků.
"Ti se sice naučili více nakupovat on-line, ale na fyzické nakupování rozhodně nezanevřeli. To tak zůstává zásadní složkou strategie retailerů, kteří však musí zákazníkům nabídnout atraktivní a unikátní koncept prodejny, zkvalitnit zákaznický servis a zefektivnit komunikaci se zákazníkem," předpovídá.