Slevy plné chyb. Podívejte se, jak e-shopy klopýtají v závodě o nejvyšší tržby

Iva Špačková Iva Špačková
Aktualizováno 13. 12. 2017 17:20
Je to řehole. V závodě o co nejvyšší tržby se firmy před Vánoci předhánějí, kdo poskytne lepší, větší a častější slevy. Slevových akcí je tolik, že z toho jde hlava kolem nejen zákazníkům, ale i samotným obchodům. Reklamy jsou plné chyb a překlepů. Podívejte se na aktuální výběr z velkých e-shopů a pošlete nám další úlovky!
Foto: Archiv Aktuálně.cz

V letáku, který největší tuzemský e-shop Alza.cz posílá registrovaným zákazníkům e-mailem, navršil hned několik chyb.

V úvodu píše, že letos již podruhé spouští svátek slev nazvaný Black Friday, a to "od čtvrtku 11. prosince". 

Jenže: jednak čtvrtek není jedenáctého, nýbrž čtrnáctého. A jednak se při správném skloňování neříká od čtvrtku, ale od čtvrtka. Pozoruhodné je také to, že slevy sice začínají v prosinci, ale končí v listopadu…

Zmatek, který může vyvolat samotný název akce Black Friday (Černý pátek), když v avizovaný pátek nezačíná, snad ani není třeba zmiňovat.

 

Právě se děje

Další zprávy