Slevy plné chyb. Podívejte se, jak e-shopy klopýtají v závodě o nejvyšší tržby

Iva Špačková Iva Špačková
Aktualizováno 13. 12. 2017 17:20
Je to řehole. V závodě o co nejvyšší tržby se firmy před Vánoci předhánějí, kdo poskytne lepší, větší a častější slevy. Slevových akcí je tolik, že z toho jde hlava kolem nejen zákazníkům, ale i samotným obchodům. Reklamy jsou plné chyb a překlepů. Podívejte se na aktuální výběr z velkých e-shopů a pošlete nám další úlovky!
Foto: Archiv Aktuálně.cz

Také konkurenční e-shop CZC.cz vyvěsil ve vagonech pražského metra chybnou reklamu. Láká na atraktivní slevu sluchátek Niceboy Hive o 45 procent. Po přepočítání původní a konečné ceny je však zřejmé, že sleva je jen třetinová.

Obchod na svých stránkách mezitím údaj o slevě opravil. V metru však cestující na chybnou reklamu stále narážejí, což je podle Zeleného z dTestu problém. "Inzerci, na které je nesprávně uvedena výše slevy, by společnost v rámci předběžné opatrnosti měla stáhnout, jinak riskuje, že by taková inzerce mohla být vyhodnocena jako klamavé konání," upozorňuje.

Sám e-shop CZC.cz říká, že chyba vznikla při úpravě předchozího vizuálu, který poutal produkt stejné značky právě se slevou 45 %. "Na webu jsou slevy počítány automaticky z původních a prodejních cen, což značně eliminuje riziko chyby. Pokud k ní dojde, je většinou způsobena přehlédnutím nebo jinou lidskou chybou," říká Martin Rippl z CZC.cz. Podle něj k těmto nedopatřením dochází v jednotkách případů.

 

Právě se děje

Další zprávy