Slevy plné chyb. Podívejte se, jak e-shopy klopýtají v závodě o nejvyšší tržby

Iva Špačková Iva Špačková
Aktualizováno 13. 12. 2017 17:20
Je to řehole. V závodě o co nejvyšší tržby se firmy před Vánoci předhánějí, kdo poskytne lepší, větší a častější slevy. Slevových akcí je tolik, že z toho jde hlava kolem nejen zákazníkům, ale i samotným obchodům. Reklamy jsou plné chyb a překlepů. Podívejte se na aktuální výběr z velkých e-shopů a pošlete nám další úlovky!
Foto: Ludvík Hradilek

Alza se snažila chybný leták co nejrychleji opravit. "Za chyby se omlouváme, nicméně byly obratem upraveny již v průběhu rozesílky. V takových situacích - zlevňovali jsme zhruba 400 položek - se bohužel občas někdo přepíše, ale kontrolní mechanismy okamžitě zajistily, že newsletter neodešel více než procentu našich zákazníků," říká projektový manažer Jaroslav Kotápiš. Chybný leták tak podle něj dorazil "jen" k několika tisícům lidí.

 

Právě se děje

Další zprávy