Praha - Síť prodejen potravin Sklizeno Foods chce letos výrazně rozšířit nabídku e-shopu a rozšířit rozvoz do dalších regionů. Počet položek v sortimentu internetového obchodu se má rozšířit z 2000 na 3000.
Obchody Sklizeno loni vykázaly tržby 520 milionů korun, k jejich meziročnímu zdvojnásobení došlo hlavně díky propojení s dosud konkurenčními sítěmi My Food a Náš Grunt.
Letos chce síť vykázat obrat 750 milionů a otevřít deset nových prodejen v obchodních centrech v krajských městech. V rozhovoru s ČTK to uvedl ředitel Sklizeno Foods Petr Borkovec.
E-shop využívá rozvozovou síť Zdravého stravování. "Už teď jsme v deseti krajích a během tohoto roku bychom se měli rozšířit do zbytku republiky," uvedl Borkovec.
Firma podle něj nechce, aby šlo jen o další e-shop s potravinami na trhu. "Když si u nás objednáte maso, můžete si zvolit, zda ho chcete v celku, na plátky, nebo namlít. Sýry můžeme krájet i strouhat, k běžnému sortimentu prodáváme i naše fresh menu a gastro kategorii," dodal ředitel.
Letos má Sklizeno v plánu zvětšení sítě prodejen z aktuálních 46 na 56. Dnes otvírá prodejnu v Praze na Novém Smíchově. V prvním čtvrtletí budou následovat obchody na Černém Mostě a na Bělohorské. Ve druhém kvartálu půjde o lokality Brno - Hlavní nádraží, Praha - Centrum Chodov, Dobřichovice a v Ostrava - Nová Karolína.
"Musíme výrazně zvýšit obrat, aby se našim dodavatelům vyplatilo vyrábět kvalitní potraviny za lepší ceny a aby si je mohlo dovolit více zákazníků. Musíme investovat do edukace a musíme investovat do rozšiřování sítě prodejen," uvedl ředitel Sklizeno Foods Borkovec.
Obchody My Food, Náš Grunt a Sklizeno se po loňském sloučení sjednocují pod jednu značku Sklizeno. Spolumajitel poradenské společnosti Partners Borkovec má ve Sklizeno Foods 55,5procentní podíl, David Kukla ze Sklizena 32 procent a Aleš Kotěra z Našeho gruntu 12,5 procenta.