Petr Kučera
24. 11. 2017 10:10
Nezisková organizace Nesehnutí vyhlásila výsledky devátého ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Chce upozornit na negativní dopady sexistických či stereotypních reklam - například na sebepojetí mladých lidí, toleranci násilí či poruchu příjmu potravy. Projděte si letošní výsledky.
2. místo v hlasování veřejnosti
V devátém kole anticeny Sexistické prasátečko, kterou pořádá nezisková organizace Nesehnutí, hlasovala jednak veřejnost, jednak odborná porota.
Veřejnost hodnotila téměř devadesát reklam (ve druhém kole pak jen dvacet) tlačítky "to je sexismus" a "to ještě jde". "Na prvním místě se umístila reklama, která získala nejvíce negativních reakcí," vysvětluje Petra Havlíková z hnutí Nesehnutí.
Na obrázku vidíme reklamu pivovaru Modrá hvězda, která v hlasování veřejnosti skončila na druhém místě.