Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
1. místo - Air Bank
Air Bank nabízí bankovní služby a pojištění běžným drobným klientům. Zákazníci oceňují, že nabízí přehledné produkty a služby, k nimž má jednoduché a srozumitelné poplatky (často nulové nebo nižší než konkurence), a dokáže na ně upozornit pomocí vtipných reklamních spotů.
Vedle základních služeb, které jsou zdarma, nabízí banka jednoduchý a přehledný balíček zahrnující všechny ostatní služby. Klienti oceňují také to, že si mohou sami poplatek odpustit, pokud nejsou spokojeni se službami. Líbí se jim i úroveň jednání zaměstnanců banky.