Klienti Komerční banky mají problémy platit online

sti, aju
13. 8. 2007 17:00
Výpadek se dotkl několika poboček
Internetové bankovnictví Komerční banky (ilustrační foto)
Internetové bankovnictví Komerční banky (ilustrační foto) | Foto: Ondřej Besperát

Praha - Klienti Komerční banky, kteří se chtěli přihlásit do internetového bankovnictví mojebanka nemuseli během dneška uspět. Přetížená aplikace jim nedovolí zaplatit nebo zjistit třeba obraty na účtu.

Pokud ovšem mají přístup k účtu přes Expresní linku po telefonu nebo přes Mobil banku, mohou se bez větších problémů přihlásit a vyřídit, co potřebují.

Na infolince KB na dotaz, kdy bude problém odstraněn, operátoři sice odpovídají, že nevědí, ale rozhodně doporučují zadat příkazy po telefonu.

Na problém banky jako první upozornil server iDnes s tím, že internetové bankovnictví nefunguje již od rána.

"Komerční banka v průběhu víkendu instalovala nový systém záložních zdrojů napájení v budově KB v Praze. Z tohoto důvodu došlo ke krátkému výpadku elektrického proudu v budově KB na Václavském náměstí, což se projevilo částečnou nedostupností klientské linky pro platební karty," vysvětlila mluvčí banky Romana Ondrůšková.

Podle ní se výpadek na omezenou dobu dotkl i některých poboček a několika pražských bankomatů.

"Funkčnost systémů je postupně obnovována," dodala Ondrůšková.

Minulý týden mnohem rozsáhlejšímu výpadku čelila Česká spořitelna.

ČTĚTE VÍCE:
ČS čelila největšímu výpadku za sem let

Příkazy k úhradě s dnešním datem splatnosti lze u KB přes kanály přímého bankovnictví zadávat až do půl deváté.

 

 

Právě se děje

Další zprávy