Praha - Máte konto a platební kartu od ČSOB nebo Poštovní spořitelny, nebyli jste při tom dlouho na pobočce a vlastně vám ani nechodí dopisy od banky?
ČSOB začala používat novou cestu, jak se spojit s klienty, kterým nebylo možné doručit listovní zásilku, protože jejich kontaktní adresa nebyla aktuální.
Banka tedy oslovila vybrané klienty pomocí bankomatů.
"Více než 8 tisíc klientů dostalo v srpnu prostřednictvím bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny zprávu o tom, aby kontaktovali banku a změnili kontaktní údaje", vysvětlil pro Aktuálně.cz Tomáš Kopecký z tiskového oddělení ČSOB.
Funkce bankomatů "ATM Korespondenční adresa" byla postupně nasazována od 6. srpna 2007.
První "várka" oslovena
"Za první měsíc spuštění služby byla tato hláška zobrazena 6032 klientům ČSOB a 2107 klientům Poštovní spořitelny," sdělila Eduarda Hekšová, výkonná ředitelka Přímého prodeje a služeb ČSOB.
Důvod nasazení služby byl přitom prostý: velké množství vrácené korespondence. Klientům, kterým se vrátil výpis z účtu, je tedy nyní prostřednictvím obrazovky bankomatu sdělena informace o nutnosti změny kontaktních údajů.
Během srpna byla zavedena i druhá novinka bankomatů ČSOB a Poštovní spořitelny dobíjení SIM karet Telefónica O2. Banka tak nyní nabízí dobíjení předplatených mobilních karet pro všechny operátory.
ČSOB nyní provozuje 624 bankomatů a na konci září využívalo jejích služeb okolo 715 tisíc drobných klinetů. Poštovní spořitelna poskytuje své služby více než 2 milionům klientů a provozuje na svých centrech a vybraných poštách asi 145 bankomatů.