Česká pojišťovna mění logo a investuje miliardu

Petr Kučera ČTK Petr Kučera, ČTK
6. 10. 2011 15:28
Série změn má zastavit odliv klientů, firma chce získat třetinu na trhu
Nové logo a slogan
Nové logo a slogan | Foto: ČP

Praha - Česká pojišťovna chce stabilizovat a postupně i zvýšit svůj podíl na trhu, k čemuž jí má pomoci i mírná změna loga a sloganu. Do tohoto konceptu bude v dalších dvou letech investovat přes miliardu korun, oznámil její generální ředitel Pavel Řehák.

Česká pojišťovna je lídrem domácího pojišťovacího trhu s tržním podílem 25,4 procenta ke konci loňského roku. Podle údajů České asociace pojišťoven však její podíl již několik let klesá.

"Naším cílem je, abychom během následujících let stabilizovali podíl na trhu a začali opět růst směrem k třicetiprocentnímu tržnímu podílu," uvedl Řehák. "Trh se neustále vyvíjí, rostou očekávání klientů i tlak konkurence," připomíná.

Dosavadní logo a sloga
Dosavadní logo a sloga | Foto: ČP

Nový slogan podle něj vyjadřuje základní princip pojišťovnictví, tedy pomoc druhému. Firma současně chystá zásadní změnu vzhledu a obslužnosti všech svých poboček.

S první pobočkou v nové úpravě se lidé seznámí již v příštím roce, celý proces inovace distribuční sítě pak bude ukončen do tří let.

Celkové předepsané pojistné České pojišťovny podle metodiky asociace za rok 2010 dosáhlo 38,4 miliardy korun. Společnost spravuje téměř devět milionů pojistných smluv. Přibližně 3900 zaměstnanců a 5600 obchodních zástupců poskytuje klientům služby na více než 4500 obchodních místech.

Česká pojišťovna je součástí Generali PPF Holdingu B.V., který působí ve 14 zemích střední a východní Evropy. Holding je společný podnik Assicurazioni Generali (51 procent) a PPF Group (49 procent).

Visací zámky značky FAB
Visací zámky značky FAB | Foto: Aktuálně.cz
Čtěte také:
Pravda o pojištění zavazadel: Čtěte, kdy vám nepomůže
Bojíte se o jízdní kolo? Prozkoumali jsme pojištění
Pojištění stornopoplatků nemusí stačit. Čtěte výjimky
 

Právě se děje

Další zprávy