Originální reklamu nabízí texaská reklamní agentura Phillips & Company. Nabídka nazvaná Modrá planeta spočívá v "(reklamním) profilu přístupném z vesmíru" pro města, školy i firmy s vlastní budovou.
Informace či reklamní sdělení agentura uloží do stále populárnějšího QR kódu. Chytré telefony umí tento "čtvereček plný digitálních informací" přečíst. Standardně v něm může být uložieno až 4000 písmen (včetně odkazů) nebo 7000 číslic.
Jednoduché informace si však do tohoto formátu můžete uložit i sami. To, co činí nabídku agentury Phillips & Company atraktivní, je především umístění kódu. Za 8500 dolarů a 200 dolarový pravidelný poplatek jej agentura namaluje na střechu zadavatele.
Tímto způsobem totiž reklamu "propašuje" do satelitních snímků, které jsou součástí populární aplikace Google Earth. Prostřednictvím služby Earth View se navíc dostane take do Google Maps. Informoval o tom server Mashable.
"Integrací čitelného kódu do profilu přístupného z vesmíru mohou uživatelé chytrých mobilních telefonů získat přístup k dynamickým marketingovým programůn, videím, digitálním kupónům a dalšímu obsahu, prostřednictvím prohlížení určité zeměpisné polohy," stojí v prohlášení agentury. Reklama však není vhodná pro krátkodobé projekty. Trvá totiž asi rok, než se do Googe Earth dostane.
Aplikace Google Earth podle úterního prohlášení Googlu oslavila miliardu stažení.