Daniel Köppl: Sex prodává, Ford se omlouvá

Aktuálně.cz Aktuálně.cz
28. 3. 2013 9:25
Jak lépe dokázat velký zavazadlový prostor než umístit do kufru polonahé ženy?
Foto: Repro: Ford

Byznys - Tento týden se přihodila společnosti Ford taková nepříjemná záležitost. Jedna z jejích kampaní narazila na dobře zformovaný odpor veřejnosti. A to přitom Ford chtěl jen ukázat jednu z předností svého vozu - velký zavazadlový prostor. A jak lépe to dokázat než tím, že do kufru umístíte tři svázané, spoře oděné, dobře vyvinuté dívky?

Pokud se vám zdá, že kampaně s odhalenými dívkami a se sloganem "Přeřízneme cokoliv" jsou pouze specialita jihočeské firmy Pasák, tak se mýlíte. Kouzlu sexu v reklamě totiž podléhají čas od času téměř všechny firmy.

Nicméně na rozdíl od 90. let, která byla sexuální reklamě doslova zasvěcená, nyní zažíváme s tímto druhem reklamy trochu útlum...

Přečtěte si celou analýzu Daniela Köppla v deníku Insider: Jak je to se sexem v reklamě?

V tomto materiálu se pak můžete podívat, jak erotickou reklamu vidí muži a jak ženy.

 

 

Právě se děje

před 10 hodinami

Prezidentem lékařské komory se stal její dosavadní šéf Kubek

Českou lékařskou komoru (ČLK) povede dalších pět let její dosavadní šéf Milan Kubek. Na sobotním sjezdu v Praze získal post prezidenta již počtvrté. Kubek ve volbě porazil současného viceprezidenta stavovské organizace lékařů Zdeňka Mrozka.

Kubek získal 176 hlasů, Mrozek 108. Nikdo další nekandidoval. Volba trvala téměř tři hodiny, delegáti si nového šéfa odhlasovali až ve třetím kole.

Staronový prezident ČLK stojí v čele komory 15 let, organizaci vede od roku 2006, Předtím byl Kubek, který má angiologickou ambulanci na poliklinice v Praze 9, předsedou Lékařského odborového klubu. Podle Kubka by ČLK měla poskytovat svým členům co nejlepší servis.

Zdroj: ČTK
Další zprávy