Byznys - Tento týden se přihodila společnosti Ford taková nepříjemná záležitost. Jedna z jejích kampaní narazila na dobře zformovaný odpor veřejnosti. A to přitom Ford chtěl jen ukázat jednu z předností svého vozu - velký zavazadlový prostor. A jak lépe to dokázat než tím, že do kufru umístíte tři svázané, spoře oděné, dobře vyvinuté dívky?
Pokud se vám zdá, že kampaně s odhalenými dívkami a se sloganem "Přeřízneme cokoliv" jsou pouze specialita jihočeské firmy Pasák, tak se mýlíte. Kouzlu sexu v reklamě totiž podléhají čas od času téměř všechny firmy.
Nicméně na rozdíl od 90. let, která byla sexuální reklamě doslova zasvěcená, nyní zažíváme s tímto druhem reklamy trochu útlum...
Přečtěte si celou analýzu Daniela Köppla v deníku Insider: Jak je to se sexem v reklamě?
V tomto materiálu se pak můžete podívat, jak erotickou reklamu vidí muži a jak ženy.