Restaurace o uplynulém víkendu dosáhly podle analýzy společnosti SaltPay nejvyšších tržeb i návštěvnosti od začátku roku. Hostů přišlo od pátku 11. února do pondělí 14. února o čtvrtinu více v porovnání se stejnými dny předchozího týdne. Tržby vzrostly o třetinu. Přispělo k tomu ukončení kontrol covidových certifikátů, oslavy Valentýna a také hezké počasí. Proti době před vypuknutím pandemie koronaviru je ale návštěvnost gastronomických podniků stále slabá. Vyplývá to z dat restauračního systému Storyous od společnosti SaltPay, který zpracovává zhruba 20 procent obratu v české gastronomii.
O valentýnském víkendu, od pátku do neděle, restauratéři utržili v průměru o pět procent více než ve stejném období roku 2020. Proti loňskému roky byly tržby vyšší o 38 procent. V uplynulém roce ale musela být stravovací zařízení zavřená, občerstvení mohla prodávat jen přes výdejní okna nebo rozvoz. Na samotný svátek zamilovaných, který letos připadl na pondělí, byly průměrné tržby v porovnání s rokem 2020 o desetinu nižší, návštěvnost se propadla o 17 procent. Proti Valentýnu loňského roku tržby vzrostly o devět procent.