ada
Aktualizováno 12. 5. 2019 19:04
Co by mělo být pro nového šéfa českých silnic a dálnic Pavola Kováčika prioritou? S tímto dotazem oslovila redakce Aktuálně.cz odborníky na dopravu, ekonomy i politické strany. Mnozí se tradičně shodují na urychlené dostavbě dálniční sítě a vyšší bezpečnosti na silnicích. Kováčikův předchůdce, Jan Kroupa, vedl Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) necelých pět let a v posledních měsících se stal terčem kritiky ze strany veřejnosti i odborníků hlavně právě kvůli nedostatečnému tempu výstavby a modernizace českých dálnic.
Co by mělo být pro nového šéfa českých silnic a dálnic Pavola Kováčika prioritou? S tímto dotazem oslovila redakce Aktuálně.cz odborníky na dopravu, ekonomy i politické strany. Mnozí se tradičně shodují na urychlené dostavbě dálniční sítě a vyšší bezpečnosti na silnicích.
Kováčikův předchůdce, Jan Kroupa, vedl Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) necelých pět let a v posledních měsících se stal terčem kritiky ze strany veřejnosti i odborníků hlavně právě kvůli nedostatečnému tempu výstavby a modernizace českých dálnic.
Na následujících kartách najdete tipy, které by poradili Kováčikovi oslovení experti i politici.
O tom co dělal nový šéf českých dálnic v minulosti, si můžete přečíst zde:
O svých plánech hovoří Pavol Kováčik zde:
Co se má v Česku začít stavět? Ukáže přehledná grafika Aktuálně.cz: